
مشاوره آرایشگاه های نه
حداقل متراژ برای شروع به کار آرایشگاه از نظر اتحادیه صنف ارایشگاه های نه حداقل ۱۸ متر است. این متراژ بسته به تنوع کار آرایشگاه بسیار متفاوت خواهد بود. معمولا برای یک کار معمولی باید حداقل ۳۰ متر در تهران و ۵۰ متر در شهرستان ها باشد. میتوانید با یک یا دو یا سه نفر نیروی کار متخصص و با تجربه کار را شروع کنید. اما باید توجه داشت که برای خدمات ناخن، پاکسازی پوست، آبرسانی، و یا ماساژ و حتی بخش مالی کاملا مکانیزه، بخش تبلیغات، اطلاع رسانی، جذب مشتری، خدمات سوشیال مدیاها، و شبکه های اجتماعی که این روزها بسیار مد شده است، حداقل یک نفر پرسنل حرفه ای لازم است. در تهران ما به آرایشگران توصیه می کنیم که از مشتری و یا عروس خانم ها مانند یک کافی شاپ پذیرایی بسیار حرفه ای بشود که توانایی مراسم ادامه دار و طولانی مدت را داشته باشند هر کدام نیازمند مکان بزرگتر، پرسنل بیشتر و… می باشد. در مناطق مختلف تهران و شهرهای بزرگ و یا در شهرستان ها این نرخ کاملا متفاوت و متغیر است. برخی با یک محاسبه سرانگشتی و بدست آوردن اعداد نجومی وارد این رشته می شوند اما باید دانست که این رشته هم مانند سایر رشته ها ساعت های خلوت، روزهای کم مشتری و یا اصلا فاقد مشتری دارد و یا حتی مشتری تک که فقط یکبار در طول عمر خود به شما مراجعه نموده که ناشی از عملکرد و برخورد بد آرایشگاه یا بسیاری از عوامل بد دیگر است. مازیار میر به عنوان یک مشاور و تحلیلگر که بیش از سه دهه فعالیت مشاوره به واحد های مختلف صنفی را در کارنامه خود ثبت نموده است به شدت معتقد است که احساس خوب و خوشایند برای مشتریانی که به آرایشگاه های نه مراجعه می کنند از خود کار بسیار مهمتر است. او که صدها مجموعه پایتخت و شهرستان را مشاوره و آموزش داده است می گوید که این احساس خوشایند نقش کلیدی در جذب و نگاه داشتن مشتری و در نهایت موفقیت مجموعه و یا شکست آن خواهد داشت. چیزی که در بیشتر سالن های زیبایی فراموش شده و یا سالها است به دست فراموشی سپرده شده است. کیفیت و کمیت های کار هرچند بسیار بسیار مهم است اما در نظر داشته باشید که بدون این نکته طلایی و بسیار حیاتی شانسی برای موفقیت به مجموعه ها نمی دهند. صداقت در کلام و انجام امور، انصاف در اخذ حق احمه، استقرار نظام ۵s ، استفاده از تکنیک های پیشرفته ارتباطات غیر کلامی، و همچنین نوع برخورد و ده ها فاکتور بسیار مهم و تاثیر گذار که در نهایت منجر به فاکتور اصلی می شوند از دیگر نکات بسیار مهم در این رابطه هستند. مازیارمیر در ادامه توضیح داد که قدم اول برای شروع این است که باید با داشتن مدرک آرایشگری که البته پس از گذراندن دوره های مختلف توسط سازمان فنی و حرفه ای کشور اعطا می شود، به واحد صنفی مربوطه در تهران و شهرستان ها مراجعه نمائید. باید اذعان نمود که اخذ این نوع از مجوز از اتحادیه آرایشگرهای تهران و یا شهرستان ها در خوشبینانه ترین حالت ها در حدود یک سال به طول خواهد انجامید و بیش از سی و پنج میلیون ریال هزینه در برخواهد داشت که بدون احتساب زمانی است که شما برای این کار مصروف نموده اید که با این رقم حداقل به رقم ۵۰ میلیون ریال خواهیم رسید.

مدیریت پیشرفته آرایشگاه های نه
برای تأسیس کار ما نیاز به چقدر سرمایه گذاری داریم ؟
باید گفت با توجه به تفاوت های فرهنگی و منطقه ای، منهای اجاره یا خرید محل حداقل با ده میلیون تومان می توان یک آرایشگاه ساده ساده را استارت زد. اما مازیار میر می گوید با مجموعه ای در شهرک غرب همکاری دارد که ده میلیارد تومان برای استارت حرفه ای هزینه نموده است. باید اذعان نمود که سود در این حرفه ناشی از میزان عملکرد و صد البته حرفه ای بودن مجموعه است، مثلاً مجموعه هایی مانند مجموعه فوق که برای امور بازرگانی و اداری و حقوقی و مالی خود مشاور دارد، قطعا سود سرشاری را نصیب سرمایه گذار یا سرمایه گذاران خواهد نمود. نکته کلیدی دیگر هم در این رابطه میزان مهارت های تخصصی و فردی و همچنین انتخاب یک مکان استراتژیک در دید و پر رفت و آمد و خوش نام و با امنیت بالا و یا به قول امروزی ها کلاس بالا است . داشتن نمایندگی یا تک بودن برند وسایل آرایشگاه، یا مواد اولیه مصرفی یا واردات آن ها از برندهای برتر جهان، و متمایز بودن و خاص بودن و منحصر به فرد بودن در مواد اولیه آرایشی و حتی میزان درآمد مردم منطقه اشاره کرد. میزان درآمد و ثروت منطقه و مردم نیز از مهمترین و کلیدی ترین مطالبی است که ما باید از آن اطلاع داشته و به آن فکر کنیم که با بالا رفتن کلاس کار و مدل و نوع کار بالا و یا پایین می رود. وقتی یک سالن با مدیریت حرفه ای بتواند با تبلیغات و یا بدون تبلیغات از افراد شاخص به عنوان مشتری دائمی خود استفاده کند، کم کم باعث جذب مشتریان فراوان خواهد شد. مخصوصا اگر برنامه های CRM بصورت حرفه ای انجام شود و مشتریان زیادی از این راه بدست آید. در ادامه نیز تبلیغات دهان به دهان که بهترین مدل تبلیغات است باعث انفجار مشتری، آن هم در طول مدت زمان خواهد شد. آری حرفه ی آرایشگری در ایران می تواند به شغلی بسیار پر درآمد یا با درآمد نجومی تبدیل شود، البته این میزان درآمد رابطه عمیق و معنی داری با درجه مهارت، توانمندی، خلاقیت و تعهد آرایشگر دارد و صد البته تمامی این ها بسیار بسیار با هم متفاوت و متمایز هستند.
زبان بدن آرایش قسمت دوم
راز موفقیت آرایشگاه نه
یکی از مهمترین رازهای موفقیت در مدیریت آرایشگاه نه این است که مدیریت مالی و مدیرت سرمایه های انسانی و منابع انسانی خود را براساس یک سیستم حرفه ای و علمی به پیش ببرید. مدیریت زیباکده ها باید همیشه از یک مدل پیشرفته و حرفه ای همگام با متوسط سن مراجعین سود ببرد و نه از یک مدل سنتی تاریخ گذشته. مثلا متوسط سن مراجعین شما خانم های جوان یا میانسال یا پیر است، برای هر سن چه برنامه ای دارید؟ آیا علائق مشتریان خود را می شناسید؟ آیا برای این مهم برنامه حرفه ای دارید یا خیر و چرا؟
زبان بدن آرایش قسمت اول

مدیریت پیشرفته آرایشگاه های نه
متن تبلیغ آرایشگاه نه
چون این قسمت بسیار طولانی است فقط به سرفصلهای ۴۰ قدم تا یک زیباکده حرفه ای یا سالن آرایش و زیبایی نه بسنده می کنیم:
قدم اول: طراحی بهترین تبلیغ سالن زیبایی نه
قدم دوم: معرفی مدیریت , کادر و تخصص و توانایی ها
قدم سوم: تشکیل یک اطاق فکر بزرگ حرفه ای
قدم چهارم: استفاده از طوفان فکری۲۰۱۸
قدم پنجم: طراحی و ارائه مستمر محتوای برای سوشیال مدیاها
قدم ششم: عکس های حرفه ای و خاص
قدم هفتم: برترین و بهترین روش های تبلیغاتی زیباکده ها
قدم هشتم: باشگاه مشتریان CRM به روش ۲۰۱۸
قدم نهم: بازاریابی و برند سازی و شعار منحصر بفرد
تا ۴۰ قدم….

بهترین سالن آرایش نه
مدیریت آرایشگاه نه
یکی از نکات بسیار مهم در مدیریت آرایشگاه نه این است که مدیریت صحیح در آرایشگاه را استقرار دهیم. برای مثال استقرار و ایجاد حلقه آتش در سالن های آرایش نه یا زیباکده ها است. متأسفانه این تکنیک جدید برای همگان بسیار نامفهوم و برای خواص بسیار مفهومی است و به نظر می رسد حلقه مفقوده در سالن داری نوین و حرفه ای است. باید اذعان نمود که آموزش مستمر پرسنل توسط افراد زبده و حرفه ای و برند نیز بسیار مهم است. که مازیار میر به شدت روی این مسئله تاکید و تعصب خاصی دارد او می گوید در سالن های مختلفی که در ترکیه، دبی، ابوظبی، قطر، گرجستان، ارمنستان و حتی تایلند و…. برای تحقیق و توسعه بازار مراجعه کردم نکات بسیار ریز و تاثیر گذاری را دیدم که متأسفانه در کشور عزیزمان حلقه های مفقوده است. آری، لطفا شک نکنید که یک عکس حرفه ای مطابق ژورنال و یا قوانین زیبایی شناسی، هزاران برابر محتوای بد می تواند اثر نماید. در سالن های زیبایی در تهران و شهرستان ها به یک نکته بسیار مهم پی بردم؛ و آن این است که احساس خوشایند و به یاد ماندنی همراه با ذهنیت سازی در قلب و فکر مشتری که ما به روز هستیم و برای رفاه و سلامتی حال شما همزمان با مد روز و به سرعت در حال حرکت رو به جلو هستیم” می تواند هم تحریک کننده باشد و هم مشتریان را با مدیریت کوکائینی برای همیشه به سمت شما جذب کند. در ادامه دکتر مازیار میر چنین ادامه دادند که کار کردن در سالن های زیبایی و آرایشگاه های نه کاری بسیار حساس است و اگر در کار عشق و علاقه وجود نداشته باشد خانم ها هرگز به شما مراجعه ننموده و شما را به آشنایان خود نیز معرفی نمی کنند. فرد یا افرادی که فقط برای کسب درآمد به این رشته وارد شده اند به سرعت هم ورشکسته، دلشکسته، و خسته از آن بیرون می روند. پس لطفا و حتماً ابتدا عاشق این کار شده و سپس وارد آن شوید.

بهترین مشاور سالن آرایش نه
ودر آخر ضرب المثلی هندی :ورود زن آغاز سعادت است .
سایر سرفصل های این کارگاه آموزشی
- چگونه خانمها را به آرایشگاه جذب و ماندگار کنیم؟
- هیپنوتیزم زبان بدن مطابق آخرین سرفصلهای روز جهان
- تکنیک های پیشرفته ذهنیت سازی و بحران سازی ۲۰۱۸
- جذب و اقناع روانی خانم ها با تکنیکT.A
- ایجاد حلقه های اتش در سالن
- تکنیکهای فوق العاده منحصربفرد وخاص
- چگونه رقبا را تحت تاثیر قرارداده ومدیریت کنیم
- نکات مهم پیرامون ۵s – CRM
- شبکه های اجتماعی و برندسازی و تبلیغات حرفه ای
- برخورد با مشتریان ناراضی
- آشنایی با جدیدترین فنون پیشرفته ارتباطات غیرکلامی
- تکنیک های پیشرفته مدیریت و رهبری و…
برای ثبت نام، مشاوره، مشاوره تبلیغاتی، و یا شرکت در کلاس های مدیریت و رهبری پیشرفته سالن های زیبایی و دریافت گواهینامه و تندیس از انجمن بازاریابی برند و تبلیغات اتحادیه اروپا لطفا با سرکار خانم مهندس فراهانی ۰۹۱۲۰۲۰۴۱۱۲ تماس فرمایید.
درباره این سایت